abajur süsleme

hiç aklımda yokken bu abajuru süsledim bugün. yeni aldığım şekilli delgeçlerle oynarken, nasılsa bir yerde kullanırım diye (en azından kart yapımı ve hediye kutusu süslemede) çiçekler yapmaya başladım. çiçekleri olduğu haliyle değil de birkaç katlı kullanmanın daha iyi bir fikir olduğunu gördüm. nereye yapıştırabilirim diye aranırken de bu abajuru gözüme kestirdim.


sanırım çoğu insanın evinde bu yuvarlak, kağıt abajurlardan vardır. biraz değişiklik isteyenler için isabetli bir uygulama. zaten şimdi fotoğrafa bakıyorum da çıplak gibiymiş bu haliyle.


iki renk fon kartonundan şekilli delgeçle papatyaları hazırladım. kırmızı ve turuncu renkli kart kullandım.


çiçekleri, kırmızı-turuncu-kırmızı sıralamasıyla üstüste koyarak yalnızca orta kısımlarına tutkal sürerek yapıştırdım. bu aşamada her bir çiçeğin, üstüne yapıştırdığım çiçeğin boşluklarını kapatmasına dikkat ettim.


çiçeklere boyut kazandırmak ve daha zengin bir görünüm elde etmek için üstteki kırmızı çiçeğin yapraklarını yukarıya, alttaki kırmızının yapraklarını ise aşağıya doğru kıvırdım. turuncu papatyaları olduğu gibi bıraktım. çift taraflı köpük bantla abajurun üzerine rasgele yapıştırdım. başta sıcak silikon kullanmayı düşündüm ancak sıcak silikonla kağıt yapıştırma konusunda tecrübem olmadığı için vazgeçtim. hem zaten çift taraflı yapıştırıcıyla daha pratik oldu.

çok neşeli ve renkli bir abajur çıktı ortaya. bu çiçekleri ve farklı renklerini daha birçok yerde kullanmayı planlıyorum.

5 yorum :

  1. ellerinize sağlık (bunu blogtaki bütün yazılar için söylüyorum:) )
    blogunuzu yeni keşfettim. benim de fimoya bir ilgim bundan sonra takipteyim;)

    YanıtlaSil
  2. biyasimadahagirdim, teşekkür ederim. fikir verebildiysem ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  3. KARTLAR HARİKA

    YanıtlaSil
  4. AMA Hangisini yapacağıma karar vermedim bu arada ben adsız değilim adım şevval

    YanıtlaSil
  5. şevval, teşekkür ederim. başlayın bir yerden gerisi gelir :) sevgiler

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin