kelebekli pano


bu panodan hazırlayıp paylaşmayan hobi/craft blogçusu kaldı mı bilmiyorum ama hala görmemiş/görüp de yapmayı unutmuş olanlar için benimkini paylaşıyorum.


 desenli kağıtlar, tuval, şekilli delgeç ve yapıştırıcı dışında bir malzemeye gerek yok. ben çift taraflı köpük yapıştırıcı kullandım fakat herhangi bir yapıştırıcı(hatta silikon tabancası) da olur. delgeç yerine de kağıda çizip keserek istediğiniz bir şekli kullanabilirsiniz. kelebek belki biraz uğraştırabilir ama kalp şeklini kesmek çok kolay.
 kelebekleri şekilli delgeçle hazırlayıp gelişigüzel sıraladım.
simetri sağlamak için kenarlardan ölçüp kurşun kalemle çizdim. benim tuvalim 35x25 cm. kenarlardan 4'er, alt ve üstten 5'er cm boşluk bıraktım. sabrı olanlar kelebeklerin yapıştırılması gereken yerleri de ölçüp işaretlerse daha düzgün olur. ben o kadar uğraşmadan göz kararı yapıştırdım. göze batan bir yamukluk olmadı.

hazırlaması 15-20 dakika sürdü ama sonuç harika.

5 yorum :

  1. harika gorunuyor ellerine saglik :)
    benimde kenarda kosede bir kelebek delgecim olacakti bulup deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Kelebek delgeç i nerde bulabilirim ? bu arada harika görünüyor :)

    Teşekkürler
    Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebay'de bulabilirsiniz. martha stewart classic butterfly şeklinde arayın.

      Sil
    2. Olur da ebay’de bulamazsanız burada da örnekleri mevcut. Farklı alternatifleri de var.

      http://www.kagitvs.com.tr/Buyuk-Boy-Kelebek-Sekilgec,PR-2288.html

      Sil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin