kalpli buzdolabı süsleri

polimer kilden takı dışında birşeyler yapmak isteyince, mıknatıs alıp buzdolabı için süsler yapmaya karar verdim. tek renk fimoyla bile harikalar yaratmanın yolu, buzdolabı süsü yapmaktan geçiyor. yeni başlayanlar, ayrıntılarla uğraşmak istemeyenler ve desen bloğu yaparken simetriyi tutturamayanlar için ideal. çocuklarla yapmak da iyi bir fikir olabilir:)

malzemeler iki küçük topçuk fimo. desen ıstampası, mıknatıs ve kretuar. ben ayrıca parmak yaldız kullandım. kullanılmasa da olur.

pembe hamuru top haline getirip üzerine düz bir şeyle bastırarak yukarıdaki şekle getirdim.

baskıyı yaparken hamura yapışmaması için ıstampaya eski göz farlarımdan sürdüm. pudra da kullanabilirsiniz. fırçayla ya da parmakla desenin çıkıntılarına sürmek gerekiyor.

ıstampayı hamura bastırıp fazlalıkları kretuarla temizledim.

aynı işlemleri kırmızı hamur için tekrarladım.

bu çalışmada kullandığım baskılar, köpük baskı. kırtasiyelerde ya da hobi marketlerde bulamıyorsanız, bu şekilde kapli bir buzdolabı süsü için: bir fon kartonuna kalp şekli çizip kenarlarını kestikten sonra kalıp olarak kullanabilirsiniz.


açtığınız fimonun üzerine kartondan kalbi koyup fazlalıkları kesebilir, daha sonra kürdanla bastırarak noktalar, çizgiler yapabilirsiniz.

evinizdeki girintili çıkıntılı herşey fimoyla baskı yapmak için kullanılabilir.


hazırladığım fimoları 110 derecede 30 dakika pişirdim. soğuduktan sonra gümüş rengi parmak yaldızla renklendirip mıknatıslarını yapıştırdım.

3 yorum :

  1. yaldız kullanman çok güzel olmuş,renkler süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuşlar,ellerine sağlık hayatım.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin