polimer kil kalp kolye


bu kolyede kullandığım desen ıstampasını, embossing powder ile kart yapımında kullanmak için almıştım. kolye ucu olarak güzel ve eğlenceli bir sonuç çıkacağını düşünerek fimo ile denemeler yaptım. fimodan böyle bir kalp; anahtarlıkta, ahşap kutuları süslemekte ve buzdolabı süsü olarak da kullanılabilir.




desen ıstampalarıyla fimodan birşeyler yapmak çok kolay. hamur açma makinesinin en kalın ayarıyla kırmızı hamuru açtım. ıstampayı hamurun üzerine bastırdım.



hamurun fazlalıklarını kretuarla temizledim.




bu kolyede pişirdikten sonra parmak yaldız kullanmak yerine eskimiş olan göz farlarımı kullandım. hamuru pişirmeden önce far fırçası yardımıyla (zaman zaman da parmak uçlarımla) girintili kısımlara far girmemesine özen göstererek açık renkli farı sürdüm. ip geçireceğim deliği açtım. soğuk fırına verip 110 derecede yarım saat pişirdim. piştikten sonra far sabitleniyor ve çıkmıyor. parmak yaldızlı eskitme tekniklerine ucuz ve pratik bir alternatif.

soğuduktan sonra vernikledim. birkaç yuvarlak boncuk ve renkli iple kolyeyi tamamladım.

1 yorum :

  1. ne kadar güzel şeyler yapıyorsun.insanın kendi ürettiği bir şeyi hediye falan yapmak,yada kullanmak çok güzel
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin