bebek giysileri için dolap düzenleyici

 hamilelikte 40. haftayı geride bıraktım. kızımın odasının son eksiklerini tamamlıyorum. bazen de zaman geçsin diye iş icat ediyorum kendime :) bu dolap düzenleyiciler de bunlardan biri. hem doğduktan  sonra alışveriş için fazla zamanımın olmayacağını düşünerek hem de kendimi tutamadığım için 1 yaşına kadar giyebileceği giysilerin çoğunu aldım. tüm giysileri paketlerinden çıkarıp bebeğin cildini tahriş etmesin diye etiketlerini de kesince böyle bi sınıflandırma yapmak şart oldu. 
kartonları delgeçlerle kesip köpük yapıştırıcıyla birbirine yapıştırdım. kullandığım açık mavi+sarı yıldızlı karton pasta kutusuydu.  iki karton arasına koyduğum siyah askılar satın aldığım çorapların paketlerinin askıları. birgün işe yarayacaklarını biliyordum :) bu tip askılar bulamazsanız elbise askılarının sadece çengel kısımlarını kullanabilir ya da askı kısmını da kartondan kesebilirsiniz. 

rakamlarda -evde halihazırda bulunduğu için- sticker kullandım. yazarak da yapabilirsiniz. daha büyük çocuklar ya da kendiniz için 3 aylık periyodlar yerine haftanın günleri ya da mevsimlere göre gruplama yapmak da kullanışlı olabilir.

5 yorum :

  1. çok yaratıcı olmuş , çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. bütün ürünlerinizi gerçekten çok beğendim ellerinine sağlık bir sorum olacak yukardaki resimler içinde beyaz desen üstüne kırmızı ve turuncu çiçekler olan bir yüzük var ona bayıldımmmmmmmmmm nasıl yaptınız bir sorum daha var ürünlerinizin satışını yapmıyormusunuz?

      Sil
    3. teşekkür ederim. polimer kil linkinde benzer teknikle yapılmış takıların yapılışlarını görebilirsiniz. önceden satıyordum ama bir süredir ara verdim. istediğim gibi bir satış platformu bulunca tekrar satışlara başlamayı düşünüyorum. sevgiler

      Sil
    4. bu kadar çabuk cevap verdiğiniz için ben teşekkür ederim umarım yakın zamanda satışlara başlarsınız

      Sil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin