scrapbook ve kart yapımı için desenli kağıtlar


bu sitede çok güzel indirilebilir desenli kağıtlar buldum. hem türkiye'de kırtasiyelerde, hobi marketlerde desenli kağıt bulamayan kart yapım ya da scrapbooking hobileriyle ilgilenenler için, hem de resinle kaplama yapmak isteyenler için pratik bir kaynak. posta ücreti ve postalama süreçleriyle uğraşmaya gerek kalmıyor.

 burada kağıtlar, burada ise belli bir teması olan set halinde kağıtlar satılıyor. ben fotoğraftaki seti aldım, gayet güzel kağıtlar ve figürler var.

üye olup giriş yapıyorsunuz(önce ürünleri sepete ekleyip ödeme anında da üye olabilirsiniz). seçtiğiniz dijital ürünü ödedikten sonra e-mail adresinize hemen indirme linki geliyor. linke tıklayıp kağıtlarınızı bilgisayara indirip bastırıyorsunuz. daha ayrıntılı bilgi isteyen olursa yorumlarda belirtebilir.

6 yorum :

  1. Merhabalar, ben de uzun süredir Türkiye'de desenli kağıt arayışındayım. Netten satan yerler gördüm ama bana pahalı geldi. Digital scrapbooking setleri ben de mevcut ama basmak istesem aynı kaliteyi yakalayabilir miyim bilemiyorum. İnternetten gördüğüm scrapbook çalışmalarındaki kağıtlar kalın gibi görünüyor, Ne tavsiye edersiniz standart A4 kağıdı mı kullanıyorsunuz siz?


    Sena

    YanıtlaSil
  2. sena, eğer lazer yazıcı kullanırsanız aynı kaliteyi yakalayabilirsiniz. kullanacağınız alana göre standart a4 kağıtlara, daha kalın olmasını isterseniz fon kartonuna bastırabilirsiniz. 100-120 gsm'den 220 gsm'ye kadar kalınlıkta olabilir. ben resinle takı yaparken kullandığım kağıtları 90-100, kart çalışmaları ve kutularda kullanacağım kağıtları 160-220gsm kartlara basıyorum.

    daha kaliteli sonuç için parlak kağıtları tercih edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Cevap için teşekkürler, iyi çalışmalar.
    Sena

    YanıtlaSil
  4. Bunu nasıl ödüyoruz acaba? Yani kredi kartı falan?Dolandırma gibi bir sorun olursa bir daha annemin dilinden kurtulamam da:)

    YanıtlaSil
  5. damla, kredi kartıyla ödeme yapılıyor. site güvenli, defalarca alışveriş yaptım ödemeden hemen sonra indirme linklerini gönderiyorlar, ücreti de olması gerektiği kadar tahsil ediyorlar ancak bilgisayarınızda ya da kullandığınız internet ağında bir güvenlik açığı varsa ona birşey diyemem :)

    YanıtlaSil
  6. peki bizimle bu linkleri veya indirdiklerinizi paylaşabilirmisiniz arkadaşlar hazırcıklık olarak düşünmeyinde ihtiyacı olan için bi fırsat olarak düşünüp aldıklarınızı paylaşaiblirmisiniz arkadaşlar?
    çok akıllısın sen diyebilirsiniz ama ben yinede şansımı deniyim dedim paylaşım yapmak isteyen olursa diye :(

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin