polimer kilden çiçekli çivi küpe


daha önce bu tür küçük çivi küpeleri polimer kille birlikte kullanmıştım. öncekinde çiçekli bir desen bloğu kullanmıştım. zeminin küçüklüğü yüzünden deseni çok küçültmek gerektiği için desen çok belirsizleşmişti. bu kez polimer kilden desen bloğu yerine kabartmalı çiçekler yaptım çok daha belirgin ve güzel oldu. fotoğrafta büyük gibi duruyor fakat küpelerin çapı sadece 9mm :)


çiçekler buradakinin aynısı. sadece alan küçük olduğu için daha küçük bir figür yapabildim. ortadaki taş swarovski kristali. pişirmeden önce monte edilebiliyor ve fırınlamaya dayanıklı. daha önceden fimo takılarda bu tür taşlar kullanırken polimer killeri fırınladıktan sonra taşları japon yapıştırıcısıyla yapıştırıyordum. fazladan bir işlem daha yapmış oluyordum. artık fırınlama işleminden önce likit fimo ile yapıştırıyorum, böylece fırınlama sırasında likit fimo da pişip sağlamlaşıyor. fimoyu fırınlamaya dayanıklı başka malzemelerle birlikte kullanacaksanız yapıştırıcı olarak "decorating gel" isimli likit jeli rahatlıkla kullanabilirsiniz.

5 yorum :

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin