polimer kilden çiçekli broşlar

 günlerdir bu broşlarla uğraşıyordum. aslında kalpli fimo çalışmalarımdan önce yapmıştım fakat fotoğraflar ancak bitti. çook zengin olup fotoğrafçı tutmak, sadece polimer killerimle uğraşmak istiyorum :)

polimer killerin arkasında tül, kumaş gibi malzemeler kullanmayı düşünüyordum fakat aradığım türde kumaşlar buluncaya kadar elimdeki malzemelerle broşları tamamlamaya karar verdim. aslında bu çiçekleri tebrik kartlarında kullanmak üzere almıştım. fimolara zemin olarak kullanmayı deneyince çok beğendim ve bir sürü yaptım. bu çiçekler kumaş-kağıt arası birşey. paketlerinde malzemenin ne olduğu yazmıyor. yırtmayı denedim, çok zor yırtılıyor. ıslattım, bazıları koptu bazılarına birşey olmadı. en azından yıkanmaması gerektiğini öğrenmiş oldum :)
çiçekleri aynen buradaki gibi yaptım. yapım aşamalarını tekrar fotoğraflamaya gerek duymadım.

ortalarında boncuk olan fimoların ortası delik. çiçeklere dikmeyi düşündüğüm için ortalarını boncuk gibi delmiştim fakat dikmeye gerek kalmadı. misinayla boncukları hem fimoya, hem de ortası delik çiçeklere bağladım. ortasında taş olanların taşlarını likit fimoyla, diğer kısımlarını kumaş yapıştırıcısı ve sıcak silikonla yapıştırdım.
broş iğnesini broşa silikonla yapıştırdım. iğnenin yapıştırma yeri kötü görünmesin diye üzerine tekrar küçük bir çiçek yapıştırdım.
polimer kilden şimdiye kadar yaptığım takılar arasında en farklısı bu broşlar oldu. ben çok sevdim. bir sürü yapıp çantalarıma, şapkalarıma, ayakkabılarıma herşeye takmak istiyorum :)

8 yorum :

  1. Hârika olmuşlar. Hepsi birbirinden güzel. Fimolarım için avucum kaşındı bu güzellikleri görünce. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. yaptıklarınız süper neden pasajdan ayrılıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. adsız, teşekkür ederim. kendime teknik altyapısı daha iyi ve daha ciddi bir satış platformu buldum. ürünlerimi artık orada listeliyorum.

    YanıtlaSil
  4. fimo hamurunuda siz satsanızda biz sizden alsak

    YanıtlaSil
  5. rabia, zaman zaman ben de düşünmüyor değilim :) türkiye'de malzemeye ulaşmak bazen o kadar zor oluyor ki. fimo satışıyla ilgili girişimim olursa duyuracağım.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim ilginize peki anlamadıgım şey şu parçaları birdirine nasıl tutturmamaız gerek ben yaptım ama olmuyo?

    YanıtlaSil
  7. rabia, hangi parçalardan bahsettiğinizi pek iyi anlayamadım. fimonun etrafındaki çiçekleri kastediyorsanız, biraz silikon ve kumaş yapıştırıcısı kullandım. ortası boncuklu fimoları da (düğme diker gibi) misinayla dikerek birleştirdim.

    YanıtlaSil
  8. bi biblo veya bi kafa yapıp şapkasını nasıl tutturucam gözlerini falan

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin