fimodan kalpli çivi küpe

 bu küpeleri buradaki kalpli kesicinin daha küçük boyuyla yaptım. boyutu ortalama 5mm. daha önce polimer kille hiç bu kadar kolay çalışmalar yapmamıştım. nefes almadan, pür dikkat yaptığım resinler ve bu tip fimo çalışmalarından sonra bunlar dinlenme molası gibi oldu. aslında fimoyu yeni keşfedenler için bence en uygun çalışma bu. hem kesiciyle çalışılıyor, figür yok, uğraş az; hem de çok küçük miktarlarda fimo harcanıyor. sadece 1 paket fimodan onlarca küpe yapabilir, bıktırıncaya kadar herkese hediye edebilirsiniz :) polimer kili tanımak için ideal çalışmalardan biri.

polimer kili hamur açma makinesinin en kalın ayarında açtım ve kesiciyle kalpleri çıkardım.
çivi küpe aparatlarını hafifçe kalplerin arka kısmına bastırdım ve bu halde soğuk fırına koyup 30 dakika 110 derecede pişirdim. piştikten sonra küpe metallerini fimodan ayırıp japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım.
denemek için bir tanesine taş yapıştırdım, o da güzel oldu.
bu da pembe rengi. fimoda bu tip sedefli renk seçeneği çok az. çok fazla yumuşak renk de yok. hamurları olduğu gibi kullanınca takılar oyuncak gibi oluyor. bu nedenle genelde tüm renklere inci beyazı rengi fimoyu karıştırarak kullanıyorum. hem renk yumuşuyor, biraz açılıyor; hem de sedefli görünüyor. birkaç renge  inci beyazı rengini karıştırarak denemenizi mutlaka öneririm.

5 yorum :

  1. Çok şirin olmuş :)

    Bende yapmaya heveslendim şimdi. :)(:

    YanıtlaSil
  2. şipşirin bişi çıkmış ortaya, taşlısı daha gösterişli durmuş, bayıldım bol satışalr

    YanıtlaSil
  3. hobivakti, kesiciler kemper marka clay cutter. ebay'de bulabilirsiniz. farklı boylarda ve şekillerde çeşitleri satılıyor.

    yetenek-sizin, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin