düğmelerden sevgililer günü tebrik kartı

düğmelerden kalp oluşturma fikrini 10marifette burada görüp şuradaki yastığı yapmıştım. yastıkta kendi yaptığım düğmeleri kullanmıştım. sevgililer günü yaklaşırken aynı fikri karta uyguladım, bu kez satın aldığım düğmeleri kullandım.
 "love" yazısını buradaki panoda yaptığım gibi hazırladım. "o" harfi düğmeden. harfleri, boyutlu görünüm için köpük yapıştırıcıyla yapıştırdım. her tür yapıştırıcı kullanabilirsiniz. sadece tutkal ya da benzeri sıvı yapıştırıcılar kullanmayın. bu tip yapıştırıcılar kuruduktan sonra, kağıtta ya da kartta buruşmaya sebep oluyor.

tutkal ya da uhu gibi yapıştırıcılardan başka seçeneğiniz yoksa, yapıştırıcıyı tüm yüzeye değil, noktalar halinde birkaç yere sürün.
düğmeleri çift taraflı yapıştırıcıyla yapıştırdım. sabırlıysanız dikerek yapabilirsiniz, kartta dikiş çok güzel oluyor.

düğme yerine, farklı renklerde kesilmiş fon kartonları, keçe; boncuk ya da pullar kullanılabilir. hele deniz kabuklarınız varsa süper olur.
 
 malzemeleri rahatlıkla bulunabilecek, kolay uygulanabilir bir kart oldu. uzaktaki sevgilinize gönderebilir; sevgiliniz yanınızdaysa hediyesinin yanında verebilirsiniz :)

sonuç rengarenk, cıvıl cıvıl olunca çok beğendim. büyükçe bir kalple pano olarak hazırlayıp duvara da asacağım.

3 yorum :

  1. Pano olacak kadar güzel olmuş. Her daim gözümüzün önünde böyle cıvıl cıvıl renkler olması hoş bir fikir. Kartı alacak kişi çok şanslı:) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. selam..yazılarınızı da bloğunuzu da çok beğendim..benimde bir bloğum var takip etmek isterseniz www.hamarathatunum.com iyi çalışmalar....

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin