bu kez bunları ben yapmadım :)


bir süredir normalden daha da seyrek içerik eklememin nedeni bu kuzular. birşey yapmama, masama oturmama pek fırsat vermiyorlar. çook uzun süredir ayrıydık. gelebilmek için bir sürü resmi işlem, belge, test ve aşı engellerini aştılar. türk oldukları için 6 ay karantinada kaldılar. nihayet kasım ayında kavuştuk.

bir süre önce kişisel bi blog açmıştım, daha çok pisi fotoğrafını ve avrupa birliği ülkelerine evcil hayvan götürmekle ilgili bilgiler içeren yazımı ilerleyen günlerde orada görebilirsiniz.

2 yorum :

  1. Ben bu yabancıları hiç anlamam deli dana onlardan çıkar bizim hayvanlar 6 ay karantinaya alınır hayret verici bişey.Neyse kavuşmuşsun artık burayı da ihmal etme:))

    YanıtlaSil
  2. herşeyden azıcık, karantinayı beklemek çok zor tabi ama düşününce hak veriyorum. burada 100 yıldan fazla zamandır kuduz görülmemiş. adamlar ülkelerini koruyorlar, haklılar. türkiye'de her an kuduz çıkabiliyor.

    bi silkeleneyim, daha çok vakit ayıracağım :)

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin