çiçekli üçgen kolye

 herkese merhaba, 
uzun zamandır türkiye'de, tatildeyim. hem araç gereçlerim yanımda olmadığı için hem de tatil modundayken uzun fotoğraflama seanslarıyla uğraşamadığım için bu kez verdiğim ara biraz uzadı. bu ara boyunca merak edip mail gönderen herkese teşekkür ediyorum.

burada da alet edavatı düzdüm sayılır. eylülde eve dönünceye kadar birkaç şey daha ekleyeceğim.


 annemin evinde eski yaptığım şeyleri karıştırırken, fotoğraflarını çekemediğim için blogta yer veremediğim bir sürü şey buldum. bu kolyeler de onlardan ikisi. uzun zaman sonra görünce gözüme daha güzel geldi ve açılışı bunlarla yapmaya karar verdim.


bunları yaparken, zemindeki lacivert fimonun düzgün ve diğer yaptığım kolyelerle aynı olması için fon kartonundan bir kalıp hazırlayıp; kalın ayarda açtığım fimonun üzerine yerleştirip kenarlarını kretuarla/maket bıçağıyla keserek hazırlamıştım. üzerindeki çiçekler çok kolay hazırlanıyor ama bir sürüsü bir arada olunca ortaya çıkan görüntü çiçek bahçesi gibi. fotoğrafların üzerine tıklayarak ayrıntıları daha iyi görebilirsiniz.



2 yorum :

  1. Bayıldımki ne bayıldım:)) Çalıp taklit edeceğim ama fimolarım kurudu, ellerimi ağrıtıyor.)))

    YanıtlaSil
  2. benim de tahtakaleden aldıklarım epey kuru. tek başına kullanmak mümkün değil. yumuşatmak istediğimde ufalanıyor. sculpey ve cernit marka açık renkte killerle karıştırıp kullanılabilir hale getiriyorum. karıştırmak zaman alıyor ama işe yarıyor.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin