polimer kilden bilezikler

bu kez bileziklere sardım :) bu rengarenk bileziği buradaki rengarenk desen bloklarını değerlendirmek için hazırlamıştım.
sonuç güzel olunca çiçekli desenlerde de birkaç tane yaptım.
 
bu çiçek deseninin yapımını burada göstermiştim. desen bloğunu yine çok büyük hazırladığım için bir sürü şey yapmaya yetti.
bunu ve alttaki bileziği ise kil tabancasıyla hazırladım. 

desenler farklı olsa da hepsinin yapılışı aynı. boncukları kurabiye kalıplarıyla kestim. her bileğe uygun olsun diye esnek misinaya dizdim.
 
 bunların içinde ise metal bir plaka var. polimer kil tek başına yeteri kadar sağlam olmayacağı için metal plakanın her iki tarafını fimoyla sardım. 
  fimo esnek bir kil olmadığı için açıp kapamak mümkün değil ama bilezikteki boşluk bileğe takıp çıkarmak için yeterli.

 bunu ise ahşap bileziği kaplayarak yaptım. bu ahşap bazlar boyama ya da dekupaj yapmak için satılıyor ama polimer kille kaplamak için de gayet uygun. 

metal, ahşap gibi fırınlanabilecek her tür bileziği fimoyla kaplayabilirsiniz. sıkıldığınız eski takıları yenilemek için de ideal bir yöntem.

12 yorum :

  1. Hepsi de çok hoş. Elinize sağlık. Çoktandır bilezik yapmadığımı fark ettim. Sayenizde hatırladım. Teşekkürler. Belki yaparım bir kaç tane.

    YanıtlaSil
  2. harika olmus bu calismalariniz tebrikler

    YanıtlaSil
  3. Hi there,
    All vital points covered! I want to say that this post is awesome and I thank you for taking the time to share it.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel olmuş. Ellerinize, emeginize sağlık. Benim de degerlendirilmeyi bekleyen eski bir bilekliğim vardı. Güzel bir fikir oldu. Desenlerinize ise bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve değişik olmuşlar, ellerinze sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok hoş. *-* Japon videolarını izlerken buldum fimo hamurlarını <3 Bu hafta gidip Tahta kaleden fimo alıp deneyeceğim kesinlikle çok merak ediyorum ^^

    YanıtlaSil
  7. hepside muhteşem bayıldım.
    çok başarılı çalışmalar.

    YanıtlaSil
  8. o kadar güzel şeyler yapıyorsunki, denemek için fimo almadan duramadım. Yalnız aldığım fimo bayağı sert, ele alınca dağılıyor, yumuşatmak için ne yapıyorsun canım yaa, parmaklarım ağrıdı resmen, içine el kremi koydum azıcık yumuşar gibi oldu :D ama fırınlayınca ne olur bilemedim hani renkleri değiştirirse uğraştığıma değmeyecek :D şimdiden teşekkürler, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. elinize alınca pütür pütür dağılıp parçalanıyorsa hiç uğraşmayın aldığınız yere iade edin. bana kalırsa yumuşatmak için harcadığınız zamana değmez.
      ama mutlaka ben düzeltmek istiyorum diyorsanız,
      1-yeni yumuşak bir kille karıştırabilir,
      2-sertleşmiş killeri geri kazanmak için satılan kil yumuşatıcıdan alabilir(fimo mix quick clay softener)
      3-kurumuş killeri rendeleyip birkaç damla zeytinyağı, el kremi ya da bebe yağı ekleyerek pürüzsüzleşene kadar yoğurabilirsiniz.
      yoğururken arada bir merdaneyle ya da hamur açma makinesiyle açın ki pürüzler kaybolsun. şimdiden uyarayım hamur yumuşatma işi gerçekten sıkıcı ve yorucu; 3-5 liralık fimoyu kurtarıcaz derken çaktırmadan insanın saatlerini alıyor :)

      Sil
    2. arkadaşım ilginiz için çok ama çok teşekkür ediyorum, eğer yeni almış olsaydım iadeyi bende düşündüm ama belki yaparım ihtimaliyle geçen sene almıştım, 5-6 paket var :( cesaret edip yapmayınca kurumuş ya da zaten kuruydu hatırlamıyorum inan, o yüzden yumuşatmak istedim, bebe yağı süper bir fikir, deneyeceğim canım. Tekrar çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle...

      Sil
  9. ya ben şimdi polimar ve resin işine fena merak sardım, ne yapsam bilmiyorum:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapacak bir şey yok. mecbur başlayacaksınız :)

      Sil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin