yeni yıl tebrik kartı

yeni yıl çok yaklaştı, birkaç gündür yılbaşı tebrik kartı yapıp eklemek istiyordum, ancak bugün yapabildim. zaman daraldı fakat yapıp yakınlarınıza göndermek için hâlâ şans var. biraz gecikmeli de olsa gönderilebilir üstelik. hiç göndermemekten iyidir:) bu kart çocuklarla da yapılabilecek basit bir çalışma, üstelik fazla malzeme de gerektirmiyor.


yeni yıl kartı yapımında zemin rengi olarak kırmızı kart, ağaç için yeşil renkli kart/fon kartonu; ağaca fon olarak altın rengi ve kırmızı ebruli krepon kağıdı ile altın rengi ambalaj/kaplama kağıdı kullandım. ağacı süslemek için farklı şekillerde pullar kullandım. bu tür süsleri kart yapım malzemeleri satan hobi marketlerde bulabilirsiniz. bulamazsanız da şekilli delgeçlerle yine fon kartonundan süsler hazırlayabilir ya da pul, boncuk, düğme, kurdele gibi malzemeleri kullanabilirsiniz. boyutlu boya, yapıştırıcı, kurşun kalem, cetvel, makas, kretuar gibi temel malzemeler her çalışmada gerekli.


yeşil renkli fon kartonuna çam ağacı şekli çizdim. geri dönüştürülmüş kağıt kullandığım için çam ağacım biraz soluk renkli oldu, normal fon kartonuyla daha canlı olacaktır.


makasla fazlalıkları kestim.


altın rengi ambalaj kağıdından kestiğim kare parçayı stick yapıştırıcıyla karta yapıştırdım.


krepon kağıdından, daha küçük bir kare kesip(her kenardan 1'er cm daha küçük) altın rengi kağıda yapıştırdım.


son olarak çam ağacını yapıştırdım.


altın rengi simli boyutlu boyayla tüm kenarları kontürledim ve boya kuruyuncaya kadar bekledim.


süsleri ağacın üzerine rasgele yapıştırdım.


yıldızlar için hazır sticker/etiket kullandım. başka bir alternatifim olmadığı için (mutlu yıllar ya da yeni yılınız kutlu olsun gibi:) merry christmas yazısını da çift taraflı yapışkanla kartın alt kısmına yapıştırdım. bu aşamada embossing powder kullanabilir, boyutlu boyayla ya da jel kalemle istediğiniz yazıyı yazabilir, dergilerden kestiğiniz büyüklü küçüklü renkli harflerle cümleler oluşturarak ortaya daha yaratıcı bir sonuç çıkartabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin