sevgililer günü tebrik kartı

uzun bir türkiye tatilinden sonra eve döndüm, rehavetten kurtuldum ve günün anlam ve önemine uygun olması açısından sevgililer günü için bir kart hazırladım. bu kartı uzaktaki sevgilinize postalayabilir ya da hediyenin yanında verebilirsiniz.

balıklı kart fikri "you can craft!" isimli aylık kart yapım dergisinden. ben, arka planı biraz daha zenginleştirip uyguladım.

kart için gerekli malzemeler: kalp için 2 renk, balık için 2 renk fon kartonu, kart için fon kartonu ya da dokulu kart. şekilli makas, düz makas, metalik kalpler ya da şekilli delgeçlerle elde edilmiş kalpler, balıklar için pul, jel kalemler ve yapıştırıcı.

pembe renkli fon kartonundan bir kalp kestim.

kırmızı fon kartonundan, pembe renkli kalpten 0,5cm daha büyük bir kalbi, şekilli makasla kestim.

kalpleri üstüste yapıştırdım ve pembe renkli kalbin kenarlarından, pembe simli jel kalemle kontür geçtim.

balıkları önce koyu mavi kartla bütün halinde kestim, sonra gövdesi için açık mavi karttan fotoğraftaki şekli kestim.


kestiğim şekilleri üstüste yapıştırdım. mavi simli jel kalemle balıkların kenarlarını kontürledim. gözlerini de kalemle boyadım.

kartın üzerine önce kalbi stick yapıştırıcıyla, sonra da balıkları çift tarafı yapışkanlı köpük yapıştırıcıyla yapıştırdım. boyutlu görünüm için zaman zaman köpük yapıştırıcı kullanıyorum ancak herhangi bir yapıştırıcı da kullanmak mümkün. balıkların üzerine pembe pullar yapıştırdım.

küçük metalik kalpler yapıştırarak kartı tamamladım.

bu kartı yalnızca sevgililer gününde değil, evlilik yıldönümlerinde ve hatta yeterli sabra sahipseniz nişan ya da düğünde davetiye olarak bile kullanabilirsiniz.

8 yorum :

  1. çok hoş kartlar yapıyorsunuz elinize sağlık.moonsun ve sizden göre göre ben de şekilli makaslar fon kartları aldım bu yaptığınız yapmaya çalışacağım..teşekkürler fikir için

    YanıtlaSil
  2. vallahi size özenip ben de alıcam bir ara kartları elime.
    Ellerine sağlık
    Takibimdesin canım
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş.Ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. jemand, teşekkür ederim. gerçekten çok zevkli ve eğlenceli. mutlaka yapmanızı tavsiye ederim.

    orguknit, özenip yapın diye paylaşıyorum zaten:)

    beyaz mendil ve anka, sağolun takdirleriniz için.

    YanıtlaSil
  6. Kartlar, güzel duyguların kalıcı hale gelmesine katkıda bulunuyor. Hele de birbirinden şirin modeller olunca. Ellerinize sağlık :) Bu arada sizin kartınıza bakarak ben de kızımın doğum günü için davetiye hazırlamıştım. Çok beğenildi ve farklı geldi insanlara. teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. cocukdayaparimkariyerde, rica ederim. yararlanmanıza, paylaşımlarımı hayata geçirmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
  8. Emeğinize sağlık. bende bu tür kartları çok seviyorum belki ilginizi çekebilir diye size kendi hazırladığım bloğu gönderiyorum. Banada beklerim.http://eskicikontes.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin