papatyalı, küçük tebrik kartı

bugün çok basit, az malzeme gerektiren, 5-10 dakikada bitiveren bir kart yaptım. herhangi bir teması, konusu yok. özel bir gün olmasını beklemeden, sebepsiz yere gönderilebilecek bir kart bu. hediye kartı olarak da kullanılabilir. çocuklarınızla birlikte rahatlıkla yapabilirsiniz. hatta çocuklar tek başına da yapabilir:)

bu kart için gerekli malzemeler: fon kartonunun 1/3'ü kadar mavi kart, şekilli delgeçlerle kesilmiş çeşitli renklerde papatyalar, jel kalemler ve beyaz tutkal.

kartı ikiye katladım. kartın üzerine kürdanla beyaz tutkaldan noktalar koydum. çiçekleri yapıştırdım.

boşluklara sarı jel kalemle, çiçeklerin ortalarına da, renklerine uygun jel kalemlerle benekler yaptım. işte bu kadar. şekilli delgeç almanız için bir neden daha. en basit çalışmada bile harikalar yaratabiliyorsunuz:)

13 yorum :

  1. Çoook zarif ve şık olmuş, kartlara bayılırım, elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz, renkler, çiçekler,çıtı pıtı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. sibella, bal küpü, teşekkür ederim. size de kart yapmanızı tavsiye ederim. göndermek için bahane oluyor hem:)

    YanıtlaSil
  4. İadei ziyarete geldim
    Kartlar çok hoş ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel şu zımbalardan bendemi alsam
    Kumaş veya keçe kesiyormu hiç denediniz mi?

    yldoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yelda, delgeçlerin keskinliklerini kaybetmemeleri için kağıttan başka birşey kesmemek gerekiyor. ince kumaşlar kesilebilir belki ama keçe kalın olduğu için zaten delgecin arasına girmez. aslında büyük kolaylık olurdu keçeler için:)

    YanıtlaSil
  6. ne hoş şeyler yapmışsınız, elinize sağlık, hepsi çok cici.

    YanıtlaSil
  7. Sade ve çok güzel, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Emeğine sağlık çok güzel bir paylaşım

    YanıtlaSil
  9. betül, gülhan ve melisa beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  10. küçük şeyler bazen büyük emek isteyebiliyorlar..elinize sağlık çalışmalarınız çok hoş.

    YanıtlaSil
  11. leyya, çaba gösterince, emek verince; en küçük, en basit şey bile güzelleşiyor, dönüşüyor, hayat kazanıyor..

    YanıtlaSil
  12. ne cici bir blog böyle..
    takipteyim,
    ögrenciik yıllarıma gidiverdim,bende küçük şeylere çok önem veririm,
    davetiyeleri biriktirir onları birbirleriyle karıştırıp yeni kartlar üretirdim.
    ne çok şeyi unutabiliyormuşuz..
    kaldıgım yerden devam edeyim bebek kartını da çok begendim,4 hafta sonra gelecek bebegimi görmeye gelenlere böyle bir kart hazırlayabilirim belkide!!!
    fikir için teşekkür ederim,heyecanlandırdın beni:)

    YanıtlaSil
  13. gül, teşekkür ederim. bebek kartını ben de çok seviyorum. yakınlarımın bebekleri olduğunda hediyenin yanında not yazarak veriyorum. sen de kendi bebeğin için bir defterin kapağına öyle birşey hazırlarsan, görmeye gelenler duygularını yazarlar. güzel bir anı defteri olur. bebeğin için de şimdiden hoşgeldin diyeyim:)

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin