çiçek küpe

takı yapım malzemelerimi karıştırırken, aşağıdaki fotoğraftaki küpe aparatlarını buldum. çok uzun zamandır, bu aparatları kullanışsız bulduğum için birşey yapamamıştım ancak birden aklıma geldi ve bu küpeleri yaptım. yapımı çok basit ancak çok şirin şeyler çıktı ortaya.

farklı bulduğum için bu küpe kancalarını almışım ancak sonradan dikkat ettiğimde boncuk ya da tel takmak için herhangi bir delik olmadığını farkettim. polimer kili, kancaya direkt olarak yapıştırmaktan başka bir seçeneğim yoktu. sanırım yalnızca taş yapıştırmak için üretilmiş bir küpe kancasıydı.

eflatun fimodan bir ucu sivri oval şekiller yaptım. çiçekleri beşer yapraklı düşündüğüm için bir çift küpe için on yaprak yeterli.

küpe kancasının boşluk kısmını fimodan küçük birer topçuk yaparak doldurdum.

hazırladığım oval fimoları sivri kısımları dışa gelecek şekilde yerleştirdim.

yaprakların üzerine kürdanla bastırarak hem sağlamlaşmasını sağladım hem de daha doğal bir görünüm elde ettim. çok küçük ve yuvarlak bir pembe fimoyu çiçeklerin ortasına yerleştirdim.

110 derecede 30 dakika pişirdim. piştikten sonra fimoyu küpe aparatından ayırdım ve japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım. su bazlı polimer kil verniğiyle vernikledim.

1 yorum :

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin