polimer kilden minicik küpeler

bu küpeleri kalan küçücük bir desen bloğunu değerlendirmek için yaptım. bir takı yapmak için desen bloğu oluştururken ne kadar yapmam gerektiğini kestiremediğim için genelde artıyor ve kapalı bir kutuda kalan desen bloklarını saklıyorum. fimoyla yeni bir desen denemediğim zamalarda artan killerime bakıp birşeyler uyduruyorum. o kadar sevimli oldular ki kendimi tutamayıp bir sürü yaptım.

yukarıdaki klipsli küpe aparatlarından uzun zamandır almak istiyordum fakat bulamıyordum. birkaç defadır alışveriş yaptığım hobi malzemeleri satan internet sitesine geldiğini görünce hemen aldım.

desenin yapım aşamasını fotoğraflayamadım fakat aynı çiçeğin yapılışı burada var.

desen bloğunu küpe aparatının yuvarlak kısmı kadar küçülttüm ve dilimledim.

herhangi bir ara malzeme kullanmadan polimer killeri küpeye yapıştırdım. soğuk fırına verip 110 derecede 20 dakika pişirdim. soğuduktan sonra küpeyle polimer killeri ayırıp japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım. su bazlı polimer kil verniğiyle vernikledim.

3 yorum :

  1. Çok şık olmuş gerçekten... ellerinize sağlık. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. küpe arklarını bende çok arıyorum ama bulamıyorum nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
  3. shetuqce, küpe metalleri ebay'den. stud earring ya da flat pad earring şeklinde ararsanız bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin