polimer kil yüzük, broş ve kolyeler

 son günlerde bunlarla uğraşıyordum. kolyelerin ve yüzüğün metallerini resinle kullanmak amacıyla yazın izmir'den kemeraltı'ndaki boncukçulardan almıştım. resin dökmek için yeteri kadar derin olmayınca fimoyla birlikte kullandım.
 polimer kil, metal üzerinde, yalnız kullanıldığındaki halinden çok daha güzel oluyor. bu teknikteki çalışmalarda, figürlerin boyutu küçüldükçe daha sevimli ve şık duruyor. bu yüzden gittikçe küçülmeye çalışıyorum :) çiçekleri hazırlarken kullandığım fimo toplarının çapı 0,5mm'ydi.
 fotoğraflar makro olduğu için boyutlar hakkında fikir vermiyor ama örneğin bu broş, madeni 1 lira boyutunda.
amacım aslında kendime birkaç ince yüzük yapmaktı fakat turuncu ve kırmızı çiçekler çok şeker olunca kendimi tutamayıp bir sürü turuncu-kırmızı çiçekli kolye ve yüzük yaptım. kendim için yaptıklarımın fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum. birkaç gün içinde onları da eklerim.

8 yorum :

  1. harika görünüyorlar ellerine sağlık arkadaşım kendine yaptıklarınıda merak ettim güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok şık olmuşlar..

    YanıtlaSil
  3. Pîrisin bu işin pîri:))) Nasıl zevkle seyrettiğimi bilemezsin. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. O kadar zarif ki, gözlerimi alamadım...

    YanıtlaSil
  5. Madeni 1 lira boyutundaki broşu o kadar çok sevdim ki, Aman Allah'ım harika olmuş ellerine sağlık daha iyilerini yapmak için. =)

    YanıtlaSil
  6. yorumlar için teşekkür ederim. aynı boyutta farklı renklerde denemelere başladım bile :)

    YanıtlaSil
  7. çok zarif görünüyorlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. az önce bu sayfayı görmeden başka bir yere bu yüzüğün nasıl yapıldığını sormuştum ama gördüm işteeeeee.bu harika olmuşşşşşşşş bayıldım tek kelimeyle.ellerinize sağlık bebeğinizi de analı babalı buyutun inşallah...

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin