polimer kil dantelli broş

buradaki broşları yaparken aslında amacım üst fotoğraftaki gibi dantel kullanmaktı. dantel bulamayınca tebrik kartı yaparken kullandığım çiçeklerle idare etmiştim. dantellerime kavuşunca fimoları öncekilere benzer şekilde hazırlayıp bu kez dantellere diktim. çok romantik oldular :)

yapıştırınca çok sağlam olmayacağını düşünerek dikerek hazırladım.  fimoları fırınlamadan önce ortalarından deldim ve birer kum boncuk yardımıyla dantellere diktim.
 broşların arka kısmına ise yuvarlak keçeler yapıştırdım. bu aşamada sıcak silikon kullandım. silikonu keçe ve kumaşla kullanmakla ilgili fazla deneyimin yok umarım dayanıklı olur. iğneleri de küçük bir parça keçe yardımıyla gizledim. şimdi sırada bunların toka versiyonları var :)
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin