hobi malzemeleri satışı

satış siteme ulaşmak için resme tıklayın
uzun bir süredir kullandığım bazı malzemelerin satışını yapmayı planlıyordum. yurt dışından aldığım ve türkiye'de satışı olmayan ya da zor bulunan bazı malzemeleri satacağım. scrapbook ve kart yapım malzemeleri, düğmeler, kurdeleler, desen ıstampaları ve fimo/polimer kille ilgili yardımcı malzemeler yer vereceğim ürünler arasında olacak.

önceleri bu malzemelerin satışını pasaj.com'da yapmayı düşünmüştüm fakat ürün listelemenin zor olması; ürünleri listeledikten sonra sayfa yapısı ve metin biçimi bozulduğu için yazdığım ürün açıklamasının tekrar tekrar düzeltme gerektirmesi, teknik yetersizlikler ve pasaj ekibinin bu yetersizliklere uzun süredir kayıtsız kalması sebebiyle ürünleri pasaj'da listelemek yerine bunun için ayrı bir blog oluşturdum.

kredi kartı ya da banka havalesiyle uğraşmamak, başka sitelere komisyon ücreti ödememek ve güvenilir bir alışveriş olması için ptt ile kapıda ödeme seçeneğiyle satışı tercih ettim. bu yöntemle satın aldığınız ürünler elinize geçince ödeme yapmış olacaksınız.

özellikle kredi kartıyla ödeme yapmak isterseniz, istediğiniz ürünü pasaj ya da gittigidiyor'da listeleyebilirim. şu an postalanmaya hazır olan ürünleri listelemeye başladım. vakit buldukça ürün eklemeye devam edeceğim. zamanla ürün çeşitliliğini arttıracağım. yurtdışından gönderimlerde ücretlerin yüksek olması ve sürenin uzunluğu nedeniyle kargolama sorunu yaşadığım için ürünlerin tamamı izmir'den kargoya verilecek. sorularınız için bu yazıya yorum bırakabilir veya  kucuksheyler@gmail.com ya da hobimalzemelerim@gmail.com'a e-mail gönderebilirsiniz.

6 yorum :

  1. satış blogunuzda mümkünse izle butonu oluşturursanız izleyiniz olup siteyi kaybetmemek isterim.alınacak güzel şeyler var gibi :)

    YanıtlaSil
  2. diidem, sağ sütunda arama kutusunun altında izle butonu var. site yeni olduğundan izleyicisi yok henüz :( o yüzden gözünüzden kaçtı sanırım.

    YanıtlaSil
  3. şimdi gördüm üye oldum hemen gözümden kaçmış sanırım :) benim de çok izleyicim yok ancak sizin yaptıklarınızı herkes görmeli bence.fimo ile ilgili anlattığınız şeyler sayesinde çok güzel kelebekler yaptım ben :) yakında blogumda resimlerini görebilirsiniz.sizi de kaynak olarak gösterecektim zaten haber de vermiş oldum böylece :)

    YanıtlaSil
  4. diidem, teşekkür ederim güzel sözlerin için. herkes değil de uygulamaya geçirecekler, fikir edinecekler görse yeter yaptıklarımı :) onlar da arayınca buluyor zaten.
    bloguna baktım ancak göremedim kelebeklerini. yayınlayınca haber ver olur mu?

    YanıtlaSil
  5. polimer kili yeni kullanmaya başlayıp çok sevdim. O zamandan beri de kendimi bu konuyla ilgili geliştirmeye çalışıyorum. Blogunu bu konuda çok güzel buldum. Paylaşımların için çok teşekkürler.. Ayrıca, çalışmalarının hepsi çok temiz ve net. Ellerine sağlık..Benimde polimeri nasıl kullandığımı görmek istersen bende bloguma beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. ece, blogumu beğenmene sevindim, yorumun için teşekkür ederim. blogunu ziyaret edeceğim, sevgiler.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin