fimodan kalpli çiçekli kolye uçları


 bloglar yasaklandı, açıldı, tekrar yasaklandı.. kendi alan adını kullanan bloglara hala ulaşılamıyor. bu süreçte ne yapacağımı bilemedim. vaktimi teknik konulara harcamak istemediğim için yeni bir site açmak ve içeriğimi taşımak zor geldi. çareyi bir süreliğine blogspota dönmekte buldum. siteyi kimse ziyaret edemediği için yeni şeyler eklemenin anlamı yoktu ben de bekledim. biriktirdiğim bir sürü şey var. nihayet buraya da bahar geldi ve belki onun etkisiyle bir sürü çiçekli böcekli kolye uçları hazırladım. bugün kalpli kolyelere yer veriyorum. diğerlerini de fazla ara vermeden paylaşacağım.
 kalpleri buradaki gibi hazırladım. tek farkı desen bloğu yerine düz renkle hazırlamam oldu. ayrıca uzun kalpler yerine biraz daha şişko olanlarından yaptım bu kez. çiçeklerin yapımını gösterdiğim birçok konu var. o yüzden yapım aşamasını fotoğraflamadım. polimer kil etiketi altında çiçeklerin yapılışıyla ilgili içeriklere ulaşabilirsiniz.

4 yorum :

  1. Çok şekerler. Uzun kalp güzel olmuyor gerçekten. Bayıldım bunlara.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıllar, çok beğendim. Bahar gelmedi hala buralara:( Bu kalplerle neşelendik hiç olmazsa:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım merhaba, sitene uzun zaman önce uğramıştım ama o zaman sanırım izleyiciler yoktu yada benmi yanlış hatırlıyorum bilemiyorum.Bugün tesadüf açınca rastladım ve çok sevindim artık bende sendeyim, yeni paylaşımlarda buluşmak üzere merhaba, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. marifetli cadı, izleyiciler kısmı hep vardı, gözünüzden kaçtı sanırım. hoşgeldiniz, sevgiler..

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin