hediye kutusu

bu hediye paketinin yapımını geçen gün aldığım kart yapımı kitabında görmüştüm. hemen birkaç tane yaptım. el yapımı hediyeler için oldukça uygun; özellikle kolye, küpe gibi küçük hediyeler için. çocuklarla birlikte de rahatlıkla yapılabilecek basit bir çalışma ayrıca.


yapımı oldukça basit ve malzemeleri kolay bulunur türden. 2 renk kart (fon kartonu), tutkal, stick yapıştırıcı, şekilli delgeç, makas, kalıp için aydınger kağıdı yeterli.


aydınger kağıdını eflatun rengi kartın üzerine koydum, kurşun kalemle üzerinden geçerek desenin kartın üzerine geçmesini sağladım.


kenarlardaki fazlalıkları kestim. kretuarın keskin olmayan tarafıyla kutunun kıvrım yerlerinin üzerinden geçerek belirginleştirdim.


kutunun bir ucunu açık bıraktım, diğer iki kenarını yapıştırdım.


şekilli delgeçle elde ettiğim yaprakları kutunun üzerine tutkalla rastgele yapıştırdım.


aynı renk kartondan bir de not kağıdı yaptım.


bu da diğer alternatif. yine şekilli delgeçle fakat kendinden yapışkanlı kağıtla elde ettim burdaki kar tanesi desenlerini. simli boyutlu boyayla da noktalar yaparak görünümü biraz daha zenginleştirdim.

12 yorum :

  1. bunlar cok guzel olmus bende yapmak istiyorum.bu orneklerin olmasi cok isime yariyacak

    tesekurler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Bende yeni blogculardanım. Ama çok acemiyim. Henüz çok dolu değil blogum. sizin ki çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Aca bu kart yapım dergisinin adı nedir? Hediye kutularıda çok güzel. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. zehra, teşekkür ederim. benimki de çok yeni, zamanla zengin bir içeriğe sahip olacak umuyorum:) burada yararlandığım kaynak vivienne bolton'a ait handmade cards kitabı.

    YanıtlaSil
  4. Hediye kutularınızı beğendim,kaynak göstererek bloğumda yayınlamak isterim.Yapılabilir güzel bir
    model,hediye kadar sunum da önemli...
    Benim bloğumda yeni; elyap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çiğdem, beğenmenize sevindim. görüşleriniz ve kendi blogunuzda yer vermek için sorduğunuz için teşekkür ederim ancak önemli olan aynı içeriğin birden fazla sitede yayınlanması değil; nitelikli, benzersiz, özgün, farklı içeriklerin, üretimlerin çoğalması. bu nedenle ben, ürettiklerimin başka siteler veya bloglar tarafından "kaynak gösterilse dahi" kullanılması taraftarı değilim. fakat sitenizde yayınlamak istemenizdeki amaç, konuyu beğendiğiniz için daha fazla insana ulaştırmaksa, sadece link vererek herhangi bir alıntı yapmaksızın bahsedebilirsiniz. örnek vermek gerekirse buradaki yazımda 3 farklı siteye link verdim ancak hiçbirinden içerik yayınlamadım. insanların düşündüklerine ve ürettiklerine saygı duyuyorum ve blogumda asla alıntı içerik yayınlamıyorum, yayınlamayacağım. yalnızca beğendiğim, yararlı bilgiler barındıran sitelerden bahsediyorum ve linklerini veriyorum. ancak böyle yaparsak düşüncenin, fikrin ve projenin sahibinin hakettiği değeri bulacağını düşünüyorum. sorunuz sayesinde düşüncemi de açıklamış oldum, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Blogun çok cici olmuş arkadaşım.Hatırlı olsun.Bu hediye kutusu da çok işime yarar bi proje.Onun için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. boncuk hanım, teşekkür ederim(sizin de isminiz çok cici). işinize yarayacak olmasına da çok sevindim.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş, emeğine sağlık, kutularını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  9. cok saglun bende ögrenmiş ve yapmış oldum :)
    http://nulkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. yha bunları yapan kim ben yapamadım satın almak istiyorumm... satılmıyodaaa nolurr

    YanıtlaSil
  11. ayn ozmen, yararlanmanıza sevindim.

    duygu yurt, blogta gördüğünüz herşeyi ben yapıyorum ama kutuları satmıyorum :) daha kolay örnekler de var, onları deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin