yeni yıl tebrik kartı


bu siyah kartlardan bulunca, embossing powder (embos tozu/embas tozu) kullanarak oldukça sade bir kart yapmaya karar verdim. siyah üzerinde simli embossing powder oldukça şık duruyor. fazla bir süsleme yapmaya gerek kalmıyor.

gümüş rengi, siyah renk üzerinde kendini gayet iyi gösterdiği için ağaçlı desen ıstampasını doğrudan kart üzerine bastım. tozu ısıtıcıyla sabitledim. ağaçların üst kısımlarına birer taş yapıştırdım. gümüş renkli kurdeleyle tamamladım.


"mutlu yıllar" yazısını yazıcıdan çıktı alarak hazırladım. doğum günü, yeni yıl gibi temalı kartlar hazırladığımda kutlama cümlelerini farklı yazı karakterleriyle yazıp çıktılarını alıp keserek sonradan kullanmak üzere saklıyorum. elle yazmaktan çok daha iyi oluyor.



bu da aynı desen ıstampasını pembe renkli karta basıp boyayarak hazırladığım kart. şekiller basit olduğu için çizerek de hazırlamak mümkün. jel kalem, keçeli kalem ya da markör kullanarak boyayabilirsiniz.

1 yorum :

  1. Bu yeni yıl tebrik kartları çok güzel olmuşlar, elinize sağlık.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin