bebekler için hoşgeldin/iyi ki doğdun kutlama kartı



bebekler için kartlar hazırlarken elim hep pembe kağıtlara ve kartlara gidiyor :) bu kez kontrollü davrandım.


kadınlar ve erkekler için yapılan bu renk ayrımını desteklemesem de hepimizde gizliden gizliye kızlar için pembe, erkekler için mavi renge yönelme eğilimi var. bu gizli eğilime yenik düşüp bu kartı erkek bebekler için hazırladım :) bebek yeni doğduğunda ilk ziyarette hediyeyle birlikte verilebilir veya doğum günü kartı olarak kullanılabilir.

bebekli desen ıstampası stampingbella'dan. deseni copic markörle boyadım. alttaki mavi beyaz desenli kağıdı şekilli makasla kestim. koyu mavi olan kartsa normal fon kartonu.

kart yapma girişiminde bulunup desenli kağıtlar bulmakta zorlanıyorsanız beğendiğiniz kumaşları, fon kartonuna fotokopi çekebilirsiniz. desenli kağıt peçeteleri, çocukların defter kaplamakta kullandıkları kağıtları da fotokopi çekerek kullanmak mümkün. küçük çiçekli nevresimler, yastık kılıfları bu iş için oldukça ideal :D yakında yastık kılıfı deseninden bir kartı da paylaşmaya çalışırım.

bu minik ayaklar fimodan. aşağıda fotoğrafı görülen "flexible push mould"u kullanarak yaptım. epey şirin ve gerçekçi oldu.

ilk defa kalıpla fimoyu denedim. pratik denebilir ancak küçük boyutlu figürlerde kullanılırsa. çünkü ayrıntılı desenlerde kil kalıba yapışıyor ve çıkarıp temizlemek çok zor. bi dahaki sefere kalıba pudra serpip polimer kili bastıracağım. şu anda tam olarak hatırlamıyorum, aldığım gün ambalajını çıkarıp attım sanırım. sculpey ya da eberhard faber'in olabilir. kalıptaki diğer desenlerle birkaç deneme daha yaptım, fotoğraflarını çekince onlara da yer vereceğim.

10 yorum :

  1. paperfan, ben de çok sevdim ayakları. pofuduk pofuduk :)
    yorumun için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. ayaklar gerçektan harika olmuş ben hazır sandım ilk basktığımda =)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş gerçekten... ellerinize sağlık. :) bu arada sizi izlemeye alıyorum. sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim... :)

    YanıtlaSil
  4. lovebug, bu kalıplar gerçekten çok işe yarıyor. polimer kille ilgileniyorsanız tavsiye ederim. "sculpey push mould" şeklinde ararsanız bulabilirsiniz.

    inci duru, yorumun için teşekkürler. blogunu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. cok tatlı gercekten ellerine saglık :)
    çok begendimm

    YanıtlaSil
  6. merhaba, kalıbı nereden aldığınızı merak ettim bende? yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. nuran, ben fredaldous.co.uk'den almıştım ancak şu an sitede yok. bu kalıbın adı oh baby. sculpey oh baby push mold şeklinde ararsanız satan bir site bulabilirsiniz belki.

    YanıtlaSil
  8. kucuksheyler fredaldous.co.uk'un Türkiye'ye kargosu yok görünüyor.(Aslında ingilizcem çok iyi değil) begendigim birkac sey vardı, nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
  9. adsız, evet ben de baktım avrupa dışındaki ülkeleri kaldırmışlar. ne tür ürünler almak istediğinizi balirtirseniz alternatif site önerebilirim.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin