sevgililer günü için kuşlu ve kalpli tebrik/hediye kartı

burada sevgililer günü için birkaç kart yaptığımdan bahsetmiştim. bu da sevgililer günü için yaptığım bir diğer kart. sade ama çok sevimli bir kart oldu.


bu kart için gerekli malzemeler:kuş ve kalp desenli ıstampa, şekilli delgeç, fon kartonu, siyah ink pad/mürekkep pedi, şekilli delgeç, deseni boyamak için keçeli kalem/markör ya da jel kalem, makas ve yapıştırıcı.




fotoğrafta görülen desen ıstampasını beyaz fon kartonuna bastım.




kalpleri ve kuşu boyadım. boya olarak copic marker/markör kullanıyorum. bu ıstampadaki gibi küçük desenlerde keçeli kalem de kullanılabilir ancak büyük desenlerde boya izlerinin belli olmaması için copic ya da benzeri markörleri tavsiye ederim.


deseni bastığım kartı önce kırmızı renkte fon kartonuna, sonra karta yapıştırdım. şekilli delgeçle yaptığım kalplerle kartı tamamladım.

bu kartın yapımında kullandığım desen ıstampasını buradan almıştım. ıstampalar ahşap kısmı olmadan satıldığı için akrilik bloğa yapıştırıp kullanıyorum. bu sitede kart yapımında kullanılan gerekli tüm malzemeler var. türkiye'ye de ürün gönderiyorlar. malzemelerin temini konusunda çok e-mail geldiği için artık bu bilgileri de vermeyi gerekli görüyorum. bazen benden malzeme isteyen e-mailler alıyorum. herhangi bir firmanın sahibi ya da kart yapım ürünleri üreticisi değilim.

keşke olsaydı :) ama herhangi bir sponsorum da yok. kullandığım tüm ürünleri internetten ya da kırtasiyelerden ücretini ödeyerek alıyorum bu nedenle lütfen benden malzeme istemeyiniz. türkiye'de bulunması güç olan ya da hiç olmayan bazı malzemeleri www.pasaj.com'da listeledim, talep olursa yeni ürünler de koyacağım. oradan satın alabilirsiniz. pasajıma buradan ulaşabilirsiniz.

3 yorum :

  1. ayy çok şekerlermiş:) daha önce haberim olsaydı alabilirdim ama muji'den aldım hediyeleri:) bakalım bizimki beğencek mi :))

    YanıtlaSil
  2. :)
    teşekkür ederim osgecik, beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Fabrika çıkışı gibi maaşallah:) Her zamanki gibi kaliteli duruyor.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin