sevgililer günü için kalpli tebrik/hediye kartı


özel günlerde yapmam gereken kartları hep son günlere bırakıyorum. bu kez erken davranıp son güne kalmadan birkaç kart yaptım. bu kalpli kart, en basit olanı.

kullandığım malzemelerden herkeste olmayacağını düşünerek, fazla malzeme gerektirmeyen ve kolay yapılabilir bu kartı hazırladım.
gerekli malzemeler: zemin için kart ya da fon kartonu, kalpler için pembe ya da kırmızı fon kartonu, şekilli delgeç, beyaz fon kartonu, yapıştırıcı ve parlak taşlar.

kalpler için farklı bir alternatif olarak keçe de kullanabilirsiniz. kart kullanacaksanız ve şekilli delgeciniz yoksa kalpli kurabiye kalıplarını şablon olarak kullanabilirsiniz. kalıbı kağıt üzerine koyup kurşun kalemle çizip makasla keserek düzgün kalpler elde etmek mümkün.

kalplerin altına yapıştırdığım parlak taşlar yerine boncuk ya da pul yapıştırabilir veya simli boyutlu boyalarla küçük noktalar yapabilirsiniz.

küçük bir ayrıntı olarak bu kez zarfa da bir kalp yapıştırdım, kartla birbirini tamamlamış oldu.

uzaktaki sevgilinize sevgililer günü için kart atar mısınız bilmiyorum :) ancak sevgililer gününde hediyenizin yanında vermek için ya da sıradan bir günde sevgilinizi, eşinizi sevindirmek; sürpriz notlar yazmak için bu kart ideal.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin