doğum günü kutlama kartı

bu kartı arkadaşım hale için yaptım. doğum günü cumartesi günüydü. göndereli 2 hafta oldu ama hala eline geçmedi. bu konuda hem kızgın hem de üzgünüm. bizim kurumlarımız neden ağır aksak işliyor ya da hiç işlemiyor anlamak mümkün değil. kayıtsız gönderiler mutlaka kayboluyor zaten ve nedense bunu kanıksamış durumdayız. paketler bir anda püff diye yok olmadığına göre birileri alıyor, kullanıyor diye düşünüyorum. bu kadar ahlaksızlık -hem de devlet kurumunda- çok fazla.

irlanda postası da devlet kurumu ama tıkır tıkır işliyor. yurtdışına giden her gönderiyi 2 gün içinde ülkeden çıkarmak gibi bir hedefleri var. türkiye'ye gönderdiğim her paket gibi bu da 2 günde istanbul'a ulaştı. fakat ayın 9'undan beri şehiriçi teslim edilemedi! türkiye'den e-maille bana ulaşıp sipariş vermek isteyenlerin taleplerini bu yüzden reddediyorum. yoksa yurtdışında olmanın postalama açısından bir sorunu yok. sorun, paketler türkiye'ye ulaştıktan sonra günlerce postane köşelerinde beklemesi.

internetten çok alışveriş yapıyorum, çoğu zaman paketleri, kutuları apartmanın girişinde, posta kutularının yanına bırakıyorlar ama kimse almıyor. türkiye'de böyle bir şeyi hayal edemiyorum.

bu tür iç döküşler için bu blogu işgal etmek istemiyorum ama bu kez çok kızınca kendimi tutamadım :)

 
balonlu doğum günü ıstampası kullandım. ıstampayı buradan almıştım. türkiye'ye ürün gönderiyorlar, satın alabilirsiniz. bunun dışında kullandığım malzemeler 2 renk düz fon kartonu ya da renkli kağıt, 2 tane desenli kağıt, çift taraflı bant yapıştırıcı, köpük yapıştırıcı, süslemek için çiçek, brad(raptiyeye benzer bir süsleme aleti. 9. fotoğrafta görülüyor) ya da renkli düğmeler ve parlak taşlar.

fon kartonu yerine bazen normal kalınlıkta renkli kağıt kullanıyorum.bu kartta kullandığım kağıtları da tesadüfen ikeadan buldum. çocuk reyonunda, oyuncakların bulunduğu bölümde fon kartonu gibi renk renk ama ince kağıtlar var. fiyatı da çok uygundu, aklınızda bulunsun.

beyaz fon kartonuna deseni basıp markörlerle boyadım. zemine yapıştırdığım renkli "happy birthday" yazılı kağıt, aslında ambalaj/hediye paketi kağıdı. fotokopi çekerek kullandım.hem balonlu kız desenini hem de "happy birthday" mesaj kartını zemine, çift taraflı köpük yapıştırıcıyla yapıştırdım. böylece boyutlu bir görünüm oldu.

kartın temel figürlerinin yerleşimi bittikten sonra renkli çiçekler ve parlak taşları uygun yerlere yapıştırarak kompozisyonu tamamladım.

renkli, eğlenceli bir kart oldu. umarım yakın zamanda eline geçer :)

1 yorum :

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin