pms kart ve çikolata hediye seti

 bu kartı 1-2 hafta önce yapmıştım fakat pms için aklımda hep bir set oluşturma fikri vardı. o yüzden seti hazırlayıncaya kadar blogta yer vermek istemedim. seti tamamlayınca çok eğlenceli bir sonuç çıktı ortaya. 

pms yüzünden kafamdan dumanlar çıkarken biri bana bu seti hediye etse, herşeyi unuturdum :)

bu fikir sadece pms için değil, her durumda uygulanabilir. bayramlarda, hasta ziyaretinde, yeni ev ya da bebek kutlamalarında hediye paketini ve kartı birbirine uyumlu bir biçimde hazırlayabilirsiniz.
desen ıstampasının ayrıntılarında patlamış mısır, şeker, çikolata gibi konuya uygun abur cuburlar var. bu ıstampanın adı pmsabella :)
ıstampayı buradan satın almıştım. çeşitli ürünleri var. firma kanada'da. türkiye'ye de ürün gönderiyorlar. güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

çiçekli süslemeleri buradaki gibi çiçek ve bradlerle yaptım. hazır çiçekler yerine keçeden kesilmiş çiçekler, şekilli delgeçle hazırlanmış çiçekler ya da sadece düğmeler kullanılabilir.
herşey güzel olacak ve rahatla yazılarını çıktı alarak hazırladım.

kartta kullandığım renkte kağıtlarla boş bir kavanozu süsledim. kenarları tırtıklı kağıtları şekilli makasla kestim. kavanozun alt kısmındaki kalpler, burada hazırladığım fimolardan.

ben boş kavanozun içine tek tek paketlenmiş çikolatalar koydum fakat küçük boy bir nutella kavanozunu da süslemek mümkün. benim sonradan aklıma geldi. bir dahaki sefere nutellayla deneyeceğim.

herkese pms'siz günler dilerim :)

4 yorum :

  1. Hepsi çok şirin oluş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hediye fikri gerçekten muhteşem. Pms günleri için bu kadar duyarlı olunmasına memnun olurken bu duyarlılığı dil için de göstermemizi rica edeceğim.

    "Her şey, TDK`nin 2000 İmla Kılavuzu`nda da belirtildiği gibi ayrı yazılır. Genel mantığı; Türkçe'de`şey` sözcüğünün her zaman ayrı yazılmasından geçer" Aklınızda bulunsun. İncelemek isterseniz www.tdk.gov.tr adresine bakın.

    Umarım bundan sonra işiize yara bu bilgi=))


    Bu arada fimodan kalpleriniz çook güzel olmuş sanki hazır almışsınız kadar güzel. Acaba kalıp mı kullandınız??

    YanıtlaSil
  3. nrhnmrl, teşekkür ederim. bu temayla yeni denemeler de yapacağım. sevgiler.

    gnsu, sadece duyarlılığınız ve dikkatiniz için teşekkür edecektim, yorumunuzda çok kez yazım hatası yapmamış olsaydınız :) gördüğüm her kusuru eleştiririm ama kendim de eleştirdiğim hataları yaparım mantığı bana biraz tutarsız geliyor.

    benimkisi alışkanlık. ama hatırlatmanız sayesinde, bu karttan yapacak olanlar doğru biçimde yazacaktır herşey kelimesini.

    fimo kalplerin yapımına link verdim yazıda, bakabilirsiniz. yorum için teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şeyler bunlar, hepsi mutluluk sebebi. Farklı ve anlamlı ürünler çıkarmışsınız, hayran kaldım doğrusu. Kolay gelsin :)

    İçtenlikle.

    YanıtlaSil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin