fimoyla düğme yenilemece

düğmeleri çirkin bu hırkayı, burada yaptığım polimer kil kalp düğmelerle yeniledim. kendi düğmelerinin boyutu çok büyük olduğu için iliklerini de dikerek biraz küçülttüm. çok daha neşeli bir hırka oldu. griyle kırmızı çok yakıştı.

giysi ve aksesuarlarda, hatta ev dekorasyonunda böyle gri gibi solgun renkler yerine pembe, mor, kırmızı, yeşil gibi canlı renkleri seviyorum. kalpli düğmeleri dikince bu hırka da giyilebilir oldu. burada kullandığım düğmeleri kalıpla kesmiştim ancak kalıbı olmayanlar için de fimodan kalpli düğme yapımını en kısa zamanda göstereceğim.

6 yorum :

  1. Ne kadar hoş olmuş. :)

    Kendi el emeğinle yaptığın düğmeleri bu şekilde değerlendirmen ne güzel.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. hobivakti, teşekkürler. aslında çantalarımı süslerim diye yapmıştım bu düğmeleri ama elime geçen herşeye dikmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık !
    tamamen değişmiş sanki hırka (:
    güle güle giy

    Farklı bir şey sormak istiyorum fumo'ları fırınlarken senin de fırınında pis bir koku ve siyah duman çıkıyor mu =S

    YanıtlaSil
  4. lulu's blog, teşekkür ederim. fimoları fırınlama aşamasında dumanla hiç karşılaşmadım şu ana kadar. ancak hafif bir koku oluyor. fırının kapağını açık tutup mutfağı havalandırıyorum. ideali, fimolar için ayrı bir fırın kullanmak tabi ki :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. bu hırka illa ki yıkanacak..yıkandığında bi sorun oluyor mu acaba? düğmelere bişi oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makinede 40 derecede yıkıyorum. şimdiye kadar bir bozulma/kırılma olmadı. şimdiye kadar kaç kere yıkadığımı bilmiyorum tabi ki ama hırkaların çok sık yıkanmadığını da hesaba katmak gerek.

      Sil

sen de fikrini paylaş!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin